mandag 30. august 2010

En får aldri nok

Hei! Igjen har jeg brukt penger på scrappefronten. Satt i går å bestilte en del ting på Papir-Hobby med en venninne. Det er en veldig grei side, som leverer trygt og raskt. Sist jeg bestilte tok det 3 dager fra jeg bestilte til den la i postkassa! Kan se for meg at det vil bli brukt en del penger der i fremtiden. Men ja, snikksnakk, kjøpte 7 promarker tusjer, har allerede fått dilla på dem. Og så kjøpte jeg noen blomster, man har jo aldri for mye blomster vel..?

Lagde meg en "scrappe-bøsse" her en dag. Den skulle bli flittig brukt til å putte på småpenger og små kontanter jeg har liggende. Og da skulle jeg kun bruke de pengene jeg har spart der til å handle nye scrappeting. Skal si et var vanskeligere enn jeg trodde... Får håpe jeg klarer å tvinge meg selv, for ellers må jeg gjøre noe drastisk med økonomien.

Nå skal jeg sette snuten mot tv-skjermen, snakkes senere en dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar